יאיר לפיד חבש כיפה וטלית ויצא לסיור סליחות

"סיור סליחות זו חלק מהמסורת היהודית וגם חלק מהמסורת של יש עתיד כמפלגה שמחברת את כל קצוות החברה. גמר חתימה טובה.״
איתי גדסי 2 Comment on יאיר לפיד חבש כיפה וטלית ויצא לסיור סליחות

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד וחברי הסיעה לקחו הערב חלק בסיור סליחות המרכיב את הפסיפס הישראלי • את הסיור הדריכה ח"כ לשעבר רות קלדרון • ח"כ מיקי לוי סיפר על ילדותו בירושלים

צילום: יש עתיד
"סיור סליחות זו חלק מהמסורת היהודית וגם חלק מהמסורת של יש עתיד כמפלגה שמחברת את כל קצוות החברה. גמר חתימה טובה.״
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יאיר לפיד וחברי סיעת 'יש עתיד' הגיעו אמש (ד') לירושלים לקחת חלק בסיור סליחות המרכיב את הפסיפס הישראלי. הסיור התקיים בהדרכת חברת הכנסת לשעבר רות קלדרון, המשמשת חוקרת תלמוד ומייסדת מכללת עלמא. הסיור נערך כחלק מהמסורת היהודית ועסק בעתיד החברה הישראלית, ולדברי יש עתיד עסק "בתפקידה של 'יש עתיד' לאחד את העם, ולמנוע פיצול ושסע".

המשתתפים נפגשו במרכז ז'ראר בכר ומשם יצאו לסיור בסמטאות הציוריות של שכונת נחלאות, משם המשיכו לשכונות כנסת ישראל ובתי ראנד, לרחוב שמרון, אריה לוין, אבולעפיה, בירב, מזכרת משה, אהל משה, זכרון טוביה ובית הכנסת אוהבי ציון.

בסיור לקחו חלק יו"ר מפלגת 'יש עתיד' יאיר לפיד, רעייתו וחברי הסיעה שלמדו על השכונות, על הדמויות המאפיינות אותן, על הסליחות בעדות השונות, שמעו את סיפר ילדותו של ח"כ מיקי לוי כילד בשכונה של דוברי לדינו ועל האווירה המיוחדת המאפיינת את התקופה.

יו"ר מפלגת יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד אמר בתום הסיור כי: "סיור סליחות זו חלק מהמסורת היהודית וגם חלק מהמסורת של יש עתיד כמפלגה שמחברת את כל קצוות החברה. גמר חתימה טובה.״



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    והיום בחדשות: לפיד חבש כיפה!

  2. 1

    לא להתלהב הוא צורר היהודים בל נשכח!